Thursday, October 29, 2009

Beautiful Life...

cak!

hurm..lama rasanya saya tak memuntahkan apa-apa di blog ini..hehe..
......busy?
.."taklah.." itu alasan basi..
"Saya cuma sibuk sedikit...'hehe..

Selepas semester bersambung selepas raya, dipenuhi dgn jadual quizz dan midterm..saya terlibat terlibat dgn..


a)Open House Raya situ sana sini...

Antaranya Rumah Terbuka Kelab Wawasan an Asean Logics Staffs,..rumah Zaihan..rumah Dr.Jun (lecturer econs yg ajar HRM),dan menjejakkan kaki ke rumah Najat...










b)IIUM 25th Convocation 8-13 Oktober..StabaZz'09

best? mmg best....sebab..dok kat Catering Bureau..tak gitu Najatt??
Selain seronok kerana tak perlu memasak utk komiti seramai 90++ ,(ceh) seronok menjamu makanan yg ditaja oleh Ayamas dan A&w!! dan seronok menghidang makanan artis eg.Aiman, Nowseeheart, Ezad Exist dan Amy Search..! serta anak-anak yatim..plus gaduh2 ngan komiti lain dan bertahajjud di O.R! overall..8.5 per 10..A-.hehe



b) Seminar on Women Issues 10 Oktober 2009

Pada hari Sabtu tu,sempat meng'escape'kan diri menghadiri seminar seperti tajuk di atas(punyela malas nak type). Ops..seminar ni bukan utk org pompuan je tau...dan bukan juga utk Feminist.. ^_^ Antara dapatan yg saya dapat (hurm?) dari talk Miss Ras Adiba Radzi tentang erti sebuah 'survival' ang 'look at the bright side of our life..'Talk Dr.Wan Zaleha ttg 'motherhood'sgt mengujakan tetapi masa terlalu mencemburui.dan akhirnya slot 'pecah perut tapi berisi..bersama En.Kamal Affendi..Superb! 8.9 per 10.






..dan selepas itu kehidupan diteruskan seperti biase dgn assignmentss..presentation dan yang menariknya ialah pembentangan Research oleh course RKUD 3030 Method of Da'wah..ada sesuatu yg ingin saya kongsikan tentang ini nanti...*

terlupa sesuatu??haa..ingat balik..suatu tarikh yg penting!!

14 Oktober !!

ialah hari tua saya..(saya sedar..)sob..sob..
Sedar tak sedar dah 23 tahun dah umur aku nie..23 tahun kalau zaman dulu dah kawen dan anak 3 org! hehe.
Thanks utk yg wish saya seawal 12 pagi..ketika itu saya masih d tapak Convest..
dan thanks utk hadiah2...dan,paling best..dapat jam baru tahun nie..siap ada logo UIA...punyela semangat ke'uia'an...souvenier dari Mai,..Chocolate stuff dari Puteri,..dan..jugak..
Surprise dari my family yg datang tibe2 minggu tu..sumer ade kecuali Farid n famly..
.wah.. u drop my tears..sob..sob..

Papepun,..semoga dgn pertambahan umur ni menambahkan lagi keimanan dan ketaqwaan saya kpd-Nya..semoga..umur saya terus panjang agar peluang beribadah itu terus ada ..dipercepatkan jodoh?ahaa.itu adalah doa yg paling famous kepada saya..respons...,,tanya si 'peminang'..saya hanyalah org yg dipinang...tettt.....

Final exam saya bermula 2 November,diikuti,3,dan 4..dan 9 dan 10 November!
Cepat mula dan cepat abes...yeay!
(yeay kah?)
Saya tawakkal selepas saya berusaha. .ttg keputusan nya ..no komen..
Sem ini dirasakan paling teruk buat saya..entahla...
financial crisis, carrymark rendah,..datang lambat ke kelas...sumenyer ade..
(moral: Jangan tiru perangai ini)

Selepas ini...saya akan pulang ke Johor..dan kembali ke KL dan Klang sebab along dah nak due..her second baby! Jangkanya 26 November ni tapi along kate baby dah x sabar nak kua!
...dan..Steadfast Enhancement Training a.k.a. SET pada 21-23 hb nie...kat Janda Baekkk....hehe

Apepun,check it out! laterr..zazz...






2 comments:

Nur Qistina said...

complete..rangkum semua..tanpa ada yang tertinggal..akhirnya berubah jua entry yg baru..pe pun..all da best dear..alwiz remember..what a beautiful life we had without realize about it.. dat might be up n down..n down n up again..n da important one is never GIVE UP..

farrahumairah said...

hehe..dah bersawang2 daa aku tengok.. tu pun lum masuk AGM AGD lagii..nak tunggu SET nye report....jama' sume...hehe..