Monday, June 22, 2009

..sepintas lalu...

..sepintas lalu...haa..ini bukan lirik lagu feminin tu yer..

"angin bayu..membawa diriku..sepintas lalu..ku terkenangkanmu.."

kunjungan ke blog yg tertangguh sejak berabad yg lalu ini tampak usang dan suram tanpa sebarang inovasi dan pembangunan..

Lesen F gagal diperolehi dan tiada lesen layak menduduki..

Kontraktor2 dari Bangladesh dan Nepal gagal dibawa masuk akibat sekatan Kerajaan Dalam Negeri dan merebaknya virus Influenza A H1N1..

ya..ruang ini sunyi sekali..

hehe..apa aku merepek ni..

Saje singgah jap..zaaz..

Semester pendek ini a.k.a. "Short Shem" (bak kata najat) ops!

tidak bermakna saya bersenang lenang dan "mejahit mata" saban hari..

Saya di offer menjadi sales assistant dibooth My Lovely Muslimah di Giant Kota Damansara.. lihat www.mylovelymuslimah.blogspot.com

Tawaran yg datang umpama ayam golek yg datang bergolek (ada ker)

detik2 awal memulakan tugas bersama sahabat baik saya,Ayesha,..huhu..toksah nak kata..sesat di Kuala Lumpurr sudah menjadi asam garam dalam nak memulakan tentang erti "belajar jalan KL"..Sekurang2nya saya berusaha keluar dari 'comfort zone' saya dan menguasai satu lagi zone yg baru..

Kelas, Survey of Political History dan Advanced Research Method Monday,Tuesday,Wednesday, 9-10.50 am dan 11-12.50 am..

...

dan,esok..exam Advanced Research Methodology  bermula..diikuti Survey..oleh kerana esok exam..maka saya perlu berhenti segera..kerana buku2 dan nota itu belum saya sentuh...

saya menaip ini hanya sebagai 'syarat" atau org kata "wat syarat'...apabila terlihat kan post "Under Construction" saya mendapat komen tertinggi setaka ini..

Dan blog ini diletakkan di bawah under construction and maintainance lagi..

ya..bertangguh lagiii.....

1 comments:

d ordinary me said...

salam. farrah, akak adlh customer awak masa awak jaga booth myLovelymuslimah Giant Kota damansara.
tak sure la kamu ingat akak lg tak. I'm the sweet young vibrant teacher (haha, masuk lif tekan sendiri) who visited ur booth to buy the purple sporty jubah..tapi hampa sebab takde size S...ehe.
Kawan akak beli jubah tu, dan akak beli skirt minta diskaun sehingggit sbb ada kesan comot sikit..ehe

kalau ada facebook leh la add akak . akak guna nickname 'meerleenZua' ehe. nextweek dah stat kuliyyah, akak dah rindu dah nk g kelas semula...uhu